Wszystko o moich robótkach, troszkę o życiu i kochanym piesku. Zapraszam Serdecznie!
środa, 26 listopada 2008

Może zacznę od moich kartek, które zrobiłam na szkołny kiermasz z którego dochody idą na hospicjum :D

Muszę przyznać ze to moje pierwsze kartki ale nie ostatnie bo dla rodzinki juz szykuje.

Oto one:

 

k1

 

 

,,

 

 

k2
 
 
 ,,
 

 

 Teraz na temat niespodzianki. Kilka dni temu (moze tydzień, nie miała czasu pisać). Wracam ze szkoły zmęczona wpadam do pokoju.. a na biurku leży duza koperta. :D Już się ucieszyłam szybko rozpakowuje i w środku takie cudeńka:

...

 

..

 

.

Była to kompletna niespodzianka :D Nie wiedziałam, że Ciocia z Angli wyśle mi te wzorki. Jeden z hafcików na kartce jest haftowany z jednego z tych wzorków.             

Bardzo się cieszę. Moje kartki dla rodzinki przybywają w dość wolnym tępie bo nawał sprawdzianów w ostatnich 2 tygodniach był GIGANTYCZNY!

To chyba wszystko :) Dziękuje za uwagę Do widzenia :P 

22:05, olcia113-world , Hafciki
Link Komentarze (9) »
niedziela, 16 listopada 2008

Wziełam udział w konkursie cendy z blogu Pani Basi http://basiastitches.blogspot.com Serdecznie zachęcam do wziecia udziału bo zostało już mało czasu ;) Więc przesyłam moc pozytywnych fluidków :D

Teraz przejdę do gwiazdki którą ostatnio wyhaftowałam na kiermasz świąteczny do szkoły. Jeszcze dokładnie nie wiem jak ją wykorzystam ale jak będzie w pełni gotowa to pokarzę :D

 

gwiazdka
 
 
 Teraz mała przeróbka.
 
 

 

.

 

17:13, olcia113-world , Hafciki
Link Komentarze (3) »
sobota, 08 listopada 2008

Dziś byłam na malutkich i szybciutkich zakupach. (szybciutkich bo nie czuje sie za dobrze wiec musze siedziec w domu.

Mama kupiła mi trzy kolory kanw i mulinki potrzebne to hafcików świątecznych. Kupiła mi też malutki tamborek gdyż będą to małe hafcikich do których mam za duży. Oto moje zdobycze:

 

kanwy

 

 

 

:)
 
Postawiłam już dosłownie pare krzyżtków. Niestety nie będe mogła pokazywać skończonych haftów ponieważ moja rodzinka moze zajzeć na bloga, a wtedy zniknie niespodzianka :) Wszystkie kartki pokarze oczywiście po świętach.
 
..
 
 
 

 

19:23, olcia113-world , Hafciki
Link Komentarze (4) »
piątek, 07 listopada 2008

W moim piesku moim zdaniem duzo przybyło (Jak na czas jaki przy nim poświęciłam ). Teraz znowu zobie sobie w nim malutą przerwę i zajme się świątecznymi ozdobami :D

piesio

Dziękuję bardzo za miłę komentarze. Dodają mi one jeszcze więcej chęci do chaftowania :D

18:58, olcia113-world , Hafciki
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 03 listopada 2008

Zostałam zaproszona do zabawy przez Justyne (http://robotkijustyny.blox.pl)  związanej z czytaniem książek :)

1. O jakiej porzę czytasz najczęściej?

 Najczęściej czytam wieczoram przed pójściem spać :)

2. Gdzie czytasz?

Prawie zawsze w łóżku. Czasami jak gdzieś jadę to w pociągu albo jak jestem u dziadków na podwórku.

3. Jeśli czytasz na leżąco to na brzuchu czy na plecach?

A czytam i tak i tak :D Ja mi sie znudzi na brzuchu to na plecach i odwrotnie.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Różne przygodowe i jakieś o życiu nastolatek.

5. Jaką książke kupiłas ostatnio?

Hmm.. Oprucz książek szkolnych to wcześniej "Szkołe gwiazd"

6.Co czytałaś ostatnio?

"Krzyżaków" I myśle że jeszcze to potrwa..

7. Co czytasz aktualnie?

Hmm... To co wyżej :D

8. Używasz zakładek,czy  zaginasz "ośle rogi"?

Zdecydowanie zakładki zaginanie rogów to nie dla mnie.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Lubie czytać książki ale w przypadku jakiejś lektury myśle, że to dobry pomysł żeby przez nią szybciej przebrnąć. :)

10. Co sądzisz o e-bookach?

Zdecydowanie wole normalne książki :D Przy komputerze bolą oczy i wygodniej jest czytać na kanapie czy w łóżku.

Nie wiem ile osób można zaprosic do zabawy wiec zaproszę może 3?

Basie (http://basia117world.blox.pl ) Asie (www.asiulkateen.blox.pl )

I Age(http://lubie-wiec-tworze.blod.onet.pl )

15:02, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (1) »
niedziela, 02 listopada 2008

Jak już mówiłam w domu robię szaliczek a w szkole załadeczkę i tak właśnie w czwartek ją skończyłam :D Dziś wykończyłam ostatecznie:

zakładka

 

2

 

Jestem zadowolana z efektu końcowego :) To maja pierwsza zakładka i napewno nie ostatnia. Teraz czytam jako lekture "Krzyżków" i może troszkę mi ona umili czas spędzony przy czytaniu nie ukrywam nie wielbionej przezemnie książki :)

zakładka i książka :D

 

Przez weeken byłam u rodziny i na grobach. Udało mi się mimo wszystko bardzo dużo wyhaftować (wróciłam do zestawu pieska) Niedługo pokarze efekt)

Zostałam zaproszona do zabawy związanej z książkami ale jutro napisze o niej więcej bo dziś już późno.

22:25, olcia113-world , Hafciki
Link Komentarze (3) »
<3 Witam na moim blogu <3
Web Site Counter
Free Counter

Believe me - Dima Bilan