Wszystko o moich robótkach, troszkę o życiu i kochanym piesku. Zapraszam Serdecznie!

Na codzień

piątek, 03 kwietnia 2009

Dziś wiosna chyba zagościła na dobre :)  Słońce pięknie świeci i jest ciepło. Przed moją klatką takie widoki:

 

krokusy
 
 
Na jednym z krokusików usiadł bąk :D 
 
 
Tym wiosennym akcentem kończę żywot tego bloga. Wiele osób już przeniosło swoje blogi i ja też postanowiłam to zrobić :)
 
Oto mój nowy adres:
 
www.olcikowo-art.blogspot.com

 

16:25, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (2) »
środa, 25 marca 2009
candy
 
 
 
 Kolejne Candy u magdy czyli TUTAJ 
 
 
 
Byliśmy z formacją na sobote na zawodach w Białych Błotach koło Bydgoszczy :) 
Zajeliśmy 4 miejsce na 11 formacji :D Tak mało brakowało do 3 bo jednej noty ale i tak jesteśmy z siebie zadowoleni bo 4 to dobra miejsce. 
 
Dzieuje wszystkim a życzenia urodzinowe i pozdrawiam :** 
 
gif
 
 
 
17:45, olcia113-world , Na codzień
Link Dodaj komentarz »
środa, 11 marca 2009

 Więc mam dziś urodzinki :D Bardzo sie ciesze chodź jestem już taka stara..  aż 14 lat!  xD

Wiem że ostatnio jakiś zastój na blogu ale zaraz zaczyna się taneczny sezon zawodów. Codziennie czas przeznaczony na hafty zmieniam na trening rozciąganie i układanie solówki. Są tego efekty bo wczoraj na tańcach zrobiłam upragniony szpagat :D Trosze brakuje mi haftu ale niedługo wszystko nadrobię :)

Dziś jeszcze Candy organizowane tu:

http://peniniaart.blogspot.com/2009/03/rozdaje-mae-prezenty.html

 

candy

14:01, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (8) »
wtorek, 17 lutego 2009

Wczoraj w nocy i dziś rano w Gdańsku padał śnieg :) I tyle go napadało że postanowiłam to uwiecznić :D

 

Przed domem :)
 
 
Drzewko w śniegu :)
 
 
Zdjęcia zrobiłam wracając do domu z instytucji zwanej szkoła :)

 

 

22:45, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 09 lutego 2009

Po tygodniowych tańcach wziełam się za sporty zimowe :D Dziś byłam na łyżwach i tu mała mieszaka zdjęć:

 

Na Łyżwach
 
 
Gdy wróciłam do domu postanowiłam zrobić sobie  walentynkowy przerywnik od metryczki i zrobiłam eksperyment jak wolno haftuje xD Przez 30 minut zaczełam ramke obrazka i oto efek :)
 
na początku i po 30 minutach :)
 
Myślałam, że przybędzie jeszcze mniej :) Więc nie jest tak źle. 
 

 

 

 

21:24, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (5) »
niedziela, 08 lutego 2009

Dziś byłam pierwszy raz w życiu na nartach.

narty

To to dopiero zabawa! Najpierw założenie tego całego sprzętu na siebie to już się można zmęczyć xD  Z tymi butami to tyle zabawy (Nie śmiać się to był mój pierwszy raz c(-: ) Gdy w końcu włożyłam te buty, wzięłam narty i kijki, poszliśmy w kierunku stoku. ( Jak śmiesznie się chdzi bez nart w tych butach) Zaczęła się szkółka i najpierw jak zahamować, potem jak skręcać. Następnie instruktor powiedział, ze mamy wejść wyżej i zjechać z tamtąd .. (miałam przerażenie w oczach, a to jeszcze nie była normalna góra na którą się wyciągiem wjeżdża .. ) 

Okazało się że nie było tak strasznie oprócz tego że jakaś pani we mnie wjechała :) Gdy opanowałam w miara (powiedzmy) jazdę. Ciocia powiedziała żebym pojechała z nią wyciągiem bo mówi ze góra jest nie stroma tylko ten ostatni odcinek (którego się bałam) jest stromy. ( Żeby nie było to ja mieszkam w Gdańsku tam raczej nie ma dużych gór. Pojechałam do Przywidza gdzie jest świetna góra do nauki przed prawdziwymi górami.) Z wyciągiem też była niezła jazda (Nie mogłam na niego wejść) Najpierw się rozjechałam i spadłam, potem taki pan co pilnował pomógł mi i jakoś zaczęłam wjeżdżać. 

Z góry zjeżdżało się świetnie. Nie była stroma wręcz idealna :D Zaliczyłam 2 glebe a potem było już z górki (dosłownie :D)

gdy zjechałam skończył się czas na wypożyczenie sprzętu i poszliśmy go oddać.

 

n

 

http://www.chuda777.republika.pl/grafika/narty.gif

Kto to przeczytał serdecznie gratuluje ale musiałam się tym podzielić :D

Przejdę teraz to kolejnych słodkości do jakich się zgłosiłam :D Oto one:

 

PeniniaArt

Do wygrania kartki walentynkowo wiosenne :D

 

Stowarzyszenie Anonimowych Włóczkoholików

 Wiele włóczek i kordonki :D

 


 

22:33, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (1) »
niedziela, 01 lutego 2009

Wczoraj byłam z mamą na zakupach i kupiłśmy sobie łyżwy! :)  Do tego osłonki. Mama wzieła takie zwykłe niebieskie a ja żeby było fajnie takie różowe. Oto moje:

 

:)
 
:D
 
 
;)
 

 

 Od poniedziałku zaczynam warsztaty taneczne po 4 godzinny dziennie przez 5 dni :D

W drugim tygodniu chciałabym często chodzić na łyżwy. Mając je teraz mam do tego więcej motywacji :)

W hafciku niewiele przybyło więc go nie pokaże :)

21:22, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (2) »
środa, 28 stycznia 2009

Jak wiele osób postanowiłam zgłosić się do Candy na blogu Koroneczki :) 

Takie słodkości kuszą ... A z resztą sami zobaczcie:

 

cukierasy

 

12:54, olcia113-world , Na codzień
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 30 grudnia 2008
Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
z marzeniami o które warto walczyć,
z radościami którymi warto się dzielić,
z przyjaciółmi z którymi warto być i z nadzieją bez której nie da się żyć!
 
życzenia
 
 
Święta mineły mi bardzo dobrze :) Prezenty też dopisały, a moje kartki bardzo podobały się całej rodzinie. 
Za kilka dni pokarze jak wyglądały bo narazie jakoś nie mam czasu ładować zdjęć. Jutro ostatni dzień tego roku więc składam najserdeczniejsze życzenia Udanego Nowego Roku! 
23:08, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 22 grudnia 2008
stajenka
 
W dniu Bożego Narodzenia
Dziś skaładam Wam życzenia,
Aby raźniej w duszy było,
Aby Wam się dłużej żyło,
Aby szczęścia i radości,
Pomyślności i miości Z życia nigdy nie ubyło,
Aby Wam się lepiej żyło.
W życiu bez smutku i cierpienia,
Oto moje są życzenia.
 
 
 
 
misiu
 
 
Dziękuje wszystkim za życzenia złożone pod ostatnią notką :** 
Odwdzięczam się tymi wyżej :D
Co do choroby już się lepiej czuje. 
Od jutra mnie nie ma więc notka o kartkach świątecznych
albo uda mi się wstawić w jakiejś kafejce internetowej albo 
Dopiero przed Sylwestrem :) 
Pozdrawiam i jeszcze raz 
 
Wesołych Świąt!
 
 
22:07, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (2) »
wtorek, 09 grudnia 2008

W sobotę robiłam z mama i ciocią ciasteczka :) Mmm.. Wyszły przepyszne.  Chciałam zdać krótką relacje z tego wydarzenia.

Może zacznę od zdjęć. Tutaj na blaszce nie upieczone i moja gwiazda betlejemska.

 

ciasteczka

 

To jeszcze nic oto ile tych ciasteczek było naprawdę :

 

wszystkie

 

Asz ślinka cieknie na ich widok :) W sobotę idę do babci malować pierniczki :D Bedzie super. 

Na koniec coś śmiesznego. Mikołajek którego dostałam na 6 grudnia:

 

mikołajek

 

dwa mikołajki

Oczywiście to nie wszystko, za dużo wszystkiego żeby pokazywać :)

 

 Wzięłam udział w Cendy na blogach:

Wendy

i

Izis

Serdecznie zapraszam bo nagrody kuszą :)

16:36, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (7) »
poniedziałek, 08 grudnia 2008

Zostałam zaproszona do zabawy 7 prawd przez 2 osoby :D

 www.jaewka.blogspot.com i www.antymalgo.blox.pl :)

Wiec teraz czas na mnie :D

Oto moje 7 prawd:

1. Jak już dawno wiadomo kocham haftować! W moim przypadku jest to mało spotykane szczególnie, że na przerwie kiedy wszyscy coś robią ja mogę wyjąć tamborek i śmigać igłą :D Oczywiście kocham tez wszelkiego rodzaju pasmanterie :)

2. Kocham pieski :D Przechodzące jakie kolwiek psinki koło mnie mało kiedy są niezauważone przeze mnie :D  Zawsze do nich cos powiem. Wydaje się to dziwne ale tak mam ;)

3. Nie pominam także kotków i chomiczków. (chcę mieć chomiczka :D ) Też je BARDZO lubie :)

4. Kocham Święta :) Już miesiąc przed nimi zaczynam puszczać na komputerze te wszystki pioseneczki świąteczne. Ten nastrój jest wspaniały! Różne osdoby i inne rzeczy moge oglądać naprawde długo :D

5. Oczywiście moją pasją jest też TanieC ! Bez tego to bym żyć nie potrafiła :)

6. No może przejde do mniej szczycących się rzeczy :D Czasami jestem leniuch .. 

7. Bardzo lubie SŁODYCZE! Oj bardzo, bardzo :D

 

Uff.. Jakoś przebrnełam :D Hmm.. Kogo by zaprosić?

 www.esta.blox.pl

www.basia117world.blox.pl

www.lubie-wiec-tworz.blog.onet.pl

 To wszyscy :) Pozdrawiam i dziękuje za miłe komentarze :)

 pandzia

 

18:57, olcia113-world , Na codzień
Link Komentarze (1) »
 
1 , 2 , 3
<3 Witam na moim blogu <3
Web Site Counter
Free Counter

Believe me - Dima Bilan